Ranní činnosti | |
6:30 – 8:30 | scházení dětí – do 8:30 hod., |
6:30 – 10:10 | spontánní herní aktivity, individuální i skupinová práce zaměřená na rozvoj sociálních, poznávacích, estetických a pohybových dovedností dětí, individuální péče pro děti se SVP probíhá dle Individuálního vzdělávacího plánu (IVP) a plánu osobnostního rozvoje (POR). |
Dopolední činnosti | |
8:15 – 9:30 | doba podávání přesnídávky podle situace ve skupině dětí v rámci probíhajícího výchovného programu s respektováním zásad hygieny a bezpečnosti dětí, dopolední svačina se podává ve třech skupinách |
8:35 – 10:05 | Didakticky zacílené činnosti (spontánní a organizované činnosti), vzdělávání dle integrovaných bloků dle ŠVP a dle TVP PV, prožitkové a integrované učení probíhá ve skupinách či individuálně |
9:05 – 12:05 | dvouhodinový pobyt dětí venku (probíhá ve třech časových blocích – od 9:05, od 9:45 a od 10:15 hod) |
11:15 – 12:45 | oběd (doba podávání oběda je stanovena dle časového harmonogramu na jed. třídách) |
Odpolední činnosti | |
11:35 – 14:25 | odpočinek dětí, četba, edukativně - stimulační činnosti, nabídka aktivit v nespavém režimu (odpolední odpočinek dětí se SVP probíhá dle jejich individuálních potřeb) |
13:45 – 14:35 | odpolední svačina (doba podávání svačiny je stanovena dle časového harmonogramu na jed. třídách) |
14:05 – 16:30 | Odpolední činnosti dle zájmu a přání dětí, individuální práce s dětmi, dokončení didakticky cílených činností. Spojování tříd od 15:00 – 16:00 hod. |